Riyad Mahrez Memilih Untuk Bertahan Dengan ‘Si Rubah’

http://dewabola888.com/

Dewabola888.com – Riyad Mahrez merasa gembira dengan pilihannya untuk bertahan lebih lama di Leicester City. Dia juga senang ‘The Foxes’ mengekalkan banyak pemain intinya.

Riyad Mahrez mematahkan spekulasi soal masa depannya dengan menandatangani kontrak baru. Pemain terbaik versi PFA musim lalu itu menandatangani kontrak yang mengikatnya di Leicester hingga 2020.

Riyad Mahrez menjadi pemain kelima yang kontraknya dilanjutkan Leicester di musim panas ini. Sebelumnya, Leicester sudah memberi kontrak baru untuk Andy King, Kasper Schmeichel, Jamie Vardy dan Wes Morgan.

Setakat ini, hanya penarikan balik N’Golo Kante ke Chelsea yang melibatkan pemain tonggak ‘Si Rubah’. Sementara itu, Dany Drinkwater khabarnya akan segera menandatangani kontrak.

”Saya senang meneruskan pengembaraan saya dengan Leicester City. Sangat menyenangkan diri saya ada di sini selama dua setengah tahun terakhir, jadi saya akan terus di sini,” ujar Jamie Vardy kepada LCFC TV seperti apa yang dikutip oleh Sky Sports.

”Saya hidup dari hari demi hari. Saya meraih hal-hal yang bagus dengan klub ini. Semua pemain sudah memberikan selamat. Ini bagus, mereka senang, dan mengekalkan semua pemain di pasukan itu bagus.”

”Ini penting kerana musim lalu kami meraih hal terbaik yang kami boleh di Inggris. Kami sudah melewati musim luar biasa dan penting untuk mengekalkan pemain untuk juga menjaga semangat yang sama.”

”Sepak bola kami merupakan sesuatu yang punya banyak tenaga, jadi jika semua pemain menjaga mentalitasnya, saya fikir kami boleh melakukan judi bola sebagai sesuatu yang bagus tahun ini. Saya sangat senang ada di sini dan saya tahu kelab senang memanjangkan kontrak saya, jadi saya juga berterima kasih kepada mereka,” kata Riyad Mahrez.

Leave a Reply

